Låt mig nämna...

en del personer och saker.. (fånigt att ens behöva nämna att jag inte rankar er här!)

Filip Hammar,Patrik Norqvist,Kassandra Bley,Jennifer Ströberg,"Lou Reed"fenomenet,Coldplay,Renkött,Micke Svensson,Den pantade killen i "Spice test",Mangohudkräm,Lättlyssnad musik,Girls of the Playboy Mansion,Dr.90210,Vaddtäcken,Fredrik Wikingsson,Kosshörlurar,Alex Schulman,Frostad tejp,Elin Kling,Coca Cola Zero,Calle Schulman,Josh Groban,Fredrik Kempe,Pavarotti,"GRAND"fenomenet,Ledighet,Brev på posten,Clara,Olsen Twins,Stureplan.se,Lovisa Forsblad,FTT, Musik,100 Höjdare,Pappa,Krokodilmönstrat skinn,Remixes,Kärlek,Grattis Världen,Boston Tea Party,Vincero,Paul Potts gamla tänder,Ursäkta Röran (vi bygger om),Abercrombie&Fitch,Klockor,Mamma,Bloggare,Mormor,Fredag hela veckan,Utomlands,Lipton


Allt/alla har på sitt sätt gjort mitt liv så mycket bättre än ni kan tro.
Jag tycker om er.
PUSS

image600

Kommentarer
Postat av: k

Pratar med dig i telefonen nu.. :) din lista är så... rätt!

2007-11-05 @ 13:57:58
URL: http://uo.blogg.se
Postat av: K

what abou jamie, then?

2007-11-05 @ 22:36:49
Postat av: a.k

sorry mate, wasn't room for the naked chef
well, actually i thought about jamie..considerd mentioning him you know. But, don't know what happend.
Maybe next time?

2007-11-06 @ 18:51:48
URL: http://berthold.blogg.se
Postat av: kassi

well... he fits in my list. ill put him there :)

2007-11-06 @ 20:20:19
Postat av: Patrik Norqvist

Coolt att hamna på denna fina lista!

\Patrik Norqvist

2008-03-25 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0