I can't wait, 'cus it's right up my alley.

Idag var en skön dag, vi gjorde nästan ingenting särskilt.
Tyvärr sliter Killer Game på min hälsa. Det har inte blivit någon lunch på två dagar, och jag har dessutom inte hunnit äta frukost på morgnarna.
Detta resulterar i en trött och grinig Alva enda fram till middagen.

Idag var det betygsprat med engelskaläraren. MVG.
Tur för mig, annars hade jag dött. Engelska är liksom mitt ämne, jag är iof inte så verbal men det är bara för att jag är skitnervös såfort jag ens ska säga "yes".

Idag kom jag på vad jag vill göra i projektarbete och har redan skrivit en sammanfattning om hur den ska utföras och vad det ska vara. Jag är så himla taggad och jag känner att det här kan vara början på något riktigt bra. Ingen fattar riktigt än potetialen för arbetet - utom jag. Jag tänker hålla det ganska hemligt och glöm att jag avslutar projektet när det är inlämnat. Det här kan bli stort, riktigt stort.
Undrar vad jag ska köpa för bil, vilken villa och om jag ska investera i byggbranschen?
Jävlar vad det här kommer generera pengar asså... ni har ingen idé om hur långt jag kan driva det här.

Sanna - kolla din mail. Ett sammandrag från mina anteckningar ligger i Inkorgen.
Känner du för att hoppa ombord på tåget medan du kan?
PUSS!
image692

Kommentarer
Postat av: key

of course i feel like jumping on the train while i can :) nej men du har rätt. det kan blir huge detta. och som sagt om någon av mina talanger (vadå talanger kassandra?) jag hjälpa dig, så säg, och puss

2007-11-27 @ 18:16:46
URL: http://kaessi.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha *kan hjälpa dig
inte jag hjälpa dig

2007-11-27 @ 18:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0