hoppa upp i sadeln

Här sitter jag och knappar runt på vanliga sidor, typ facebook, några bloggar och någon fansite för Emma Watson.
iTunes står på shuffle eftesom jag inte har någon speciell favoritmusik just nu.
Imorgon ska jag till skolan och prestera igen, det är prov och inlämningar som hägrar.

Plötsligt blir jag så ofantligt trött på mitt liv. Får en otrolig lust att göra en massa förändringar som att byta skola, byta inriktning, byta mål i livet börja leva helt annorlunda, skaffa en hel del nya vänner eller kanske flytta till England.
Kanske satsa på en karriär inom skådelspeleri eller musik? Skaffa pojkvän eller kanske bli ett jävla partydjur, inte vet jag. Byta hårfärg och klädstil,skaffa mig en ordentlig musiksmak, bli känd, bli rik, bli riktigt grym på det mesta, få alla MVG i skolan och ta hem varenda pris i lydnad med Lipton som går.

Jag vet inte, får ni också såna ryck ibland?
Vet inte varför jag har det här ofantliga missnöjet som ligger och gnager. Jag tror dock att det beror på LV'n.. eller?

   image634
Nitarmband...är det något för mig?
(från Cocoo)

Kommentarer
Postat av: kassi

jag tror det.. hade inte den funnits hade man inte haft så mycket tankar kvar att tänka efter..
vi kan väl flytta till vårt favvoland nästa år? fatta underbart det skulle vara. vi skulle kunna bli friendsis med oliver och gänget (visst, katten om du vill men jag syftar på the chef) och i ditt fall harry p och allt. pusspuss

2007-11-12 @ 20:34:04
Postat av: a.k

klart att vi flyttar.
ok, efter gymnasiet åker vi till London i ett år?
el... oxford funkar bra de me :D
Är det decided now?

2007-11-12 @ 23:31:57
URL: http://berthold.blogg.se
Postat av: malin

ja, verkligen! som att man inte passar in i sitt eget liv. jag får sådan stor lust att flytta till england igen, eller california, så jag får snacka engelska konstant för att svenska känns så fel. skönt att jag får prata mycket engelska i skolan. men usch, ja, ibland så känns det som att man är fast i fel liv. inte fel personlighet, men helt fel liv!

2007-11-13 @ 19:56:21
URL: http://karikoski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0