Half these songs is about you

Nu mina kära läsare ska ni känna er riktigt stolta - utvalta nästintill.
Ni ska nu invigas i den inre kretsen och ta del av musiken som betyder absolut mest för mig av allt som gjorts.
Nizlopi heter bandet. Består av sångaren Luke och gittaristen J.P.
Jag kan inte beskriva hur varmt de ligger mig om hjärtat.

Så nu, känsligt ögonblick för mig när jag för första gången delar med mig av mina absoluta favoriter till er.
Men, det bjuder jag på. Jag tycker om er så mycket.





Håll tillgodo!

Kommentarer
Postat av: TL (trogen läsare, inte toklasse)

JCB song är bäst! :) nizlopi är grymma

2007-11-30 @ 11:10:07
Postat av: a.k

ja visst är de!
Hm jag tror worry eller girls är min favorit!
Iallfall just nu.

2007-11-30 @ 20:08:41
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0