Hair & body



Japp det är dags för en förändring.
Jag har länge accepterat att jag har varit lat med träningen, men nu är det verkligen dags att börja leva som jag alltid lovar vid nyår.
Jag tänker köra träningscykeln minst 3 morgnar i veckan från och med imorgon och det där hopprepsprogrammet lite då och då.
Sen ska det bli gymkort till vårterminen, men det får vara ett senare bekymmer. Först och främst ska jag komma igång så att jag kan lita på att jag har självdiciplin nog att använa ett framtida gymkort.
Det låter väl som en bra idé? 
  Nu byter jag bort mitt friss! 



För det andra ska jag börja fixa håret på morgonen. Det är ytterst sällan jag gör något med det och om det skulle vara något så fönar jag det lite slarvigt.
Men nu ska det bli andra bullar.
1. Jag ska skaffa en bra rundborste med ordentligt borst.
2. Jag ska skaffa riktiga torra sprayer och ett nytt serum.
3. Jag ska avlägga tid varje morgon för en ordentlig fön och styling.

Jag har egentligen klippt en ny skitsnygg frisyr - särskilt när den är stylad. Men när jag inte stylar den ser den nästan precis ut som förut. Men imorgon är förändringarnas morgon  - träning, promenad med Lipton och hårstyling.
Ser faktiskt fram emot det. Hälsosammare och snyggare. Någon som vill göra det med mig?


Fred ut
image692

Kommentarer
Postat av: kassi

Sounds good. Det är ju ditt hår nicole har!

2007-11-30 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0