grått - en pigg färg

image610
imorgon skulle jag vilja kunna slänga på mig vilken som helst av de här t-shirtsen
och lite casual dra på mig den här klockan
image611
Den är asdyr... fan också



Dagen var katastrof.
Jag tog sovmorgon, dök upp till kören, hade inte nyckeln till barnvaktsfamiljen med mig.
Lämnade skolan, åkte till dagis.
Där hämtade jag trötta griniga barn och när vi kom hem lekte vi med lera, såg på Bambi 2(som fick mig att gråta) och lekte (bråkade) med lego.
Sen, utan middag i magen, bar det hemåt.
Jag frös och hackade tänder hela vägen men äntligen hemma så fick vi underbar mat, varma mackor!

Sen blev det telefonsnack med Clara, lite (alldeles för lite) plugg och en film.
Nu på kvällen har jag fixat mina naglar. De ser äntligen fräscha ut och på god väg att bli långa och fina.

:) nu ska jag bädda ner mig i soffan med ngt att dricka och se på Girls of the Playboy Mansion.
Sen ska jag lägga mig i sängen, kanske försöka få tag i Max och plugga musikteori.
Imorgon blir det träning innan skolan - och plugg.
PUSS
image600

Kommentarer
Postat av: k

du är duktig du, puss & godnatt

2007-11-05 @ 23:31:38
URL: http://uo.blogg.se
Postat av: Anonym

hur5 många besökare har du per dag? tjnar du pengar på din blogg?

2007-11-06 @ 16:04:52
Postat av: a.k

k: tack gumman men jag... äsch du vet hur min dag blev.
McTransfett till lunch

Anonym: Hm, rätt många jämfört med hur många som kommenterar. Allt från 70 till 150 personer, någonstans därimellan.
Nej, inte ett öre tjänar jag. Skulle gärna, men då måste folk börja kommentera :D

PUSS

2007-11-06 @ 18:53:56
URL: http://berthold.blogg.se
Postat av: kassi

Shittis! (förlåt uttrycket) vad många besökare du har. Puss :)

2007-11-06 @ 19:53:34
URL: http://uo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0