Globenrep

Japp. Vi var i Globen och repade hela dagen idag. Skitjobbigt faktiskt - mest fysiskt.
Fötterna är ömma och ryggslutet värker. Det känns som om jag blivit gammal!

Nu är jag hemma och tar det lugnt iaf, men ska snart sätta mig och läsa kemiläxan - som jag bara kommer ha gjort delvis. Missade labben förra veckan så jag har ingen möjlighet att göra uppgifterna som handlar om den.
Nu är det upp till bevis och skärpning när det gäller kemi för mig!

Tyskaprovet är på tors. Lite nervös är jag väl, och Lina säger att jag inte kommer kunna någonting men jag tror inte det kommer vara så illa. Jag kan ju glosor och om hon bara smsar sidorna i boken så kommer jag plugga my ass off imorgon.
Men nu är det fotbad och kemi som gäller.
Har redan laddat för ikväll, dvs Harry Potter-boken och massor av thé.

Först ska jag väl leta väska lite... PUSS!
image670

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0