don't boast, there's no need with theese people


Ja mina vänner. Jag hade planerat att gå på tyskalektionen, MSU-mötet och körrepet.
Riktigt så blev det inte. Jag gick inte överhuvudtaget på tyskan, hann bara vara på MSU-mötet i dryga 10 minuter och reptet blev inte 3 timmar långt i kyrkan, utan istället 1timma och 10min i skolans musiksal.
Men vadå? Jag ska inte klaga för det var otroligt skönt att komma hem och äta lite middag och nu sitta och blogga och kolla på Harry Potter.
Jag har precis upptäckt hur mysigt det är att kolla på film samtidigt som man gör ngt annat, typ för att man hör röster och musik i bakgrunden så nu är det H.P som gäller för hela slanten...Ser riktigt nörduigt ut där jag sitter med mina läxböcker på bordet, bloggen och filmen.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0