är det så här när man är kär när man är liten...

hm, nej jag gillar inte den sången.

Helgen har gått fort - som vanligt för fort. På lördagen klippte jag och färgade utväxten på Rinse på Centralstation.
Sen gick jag och Clara lite på NK men vi var alldeles för trötta för egentligen göra ngt så vi åkte hem efter en snabb fika.

Spenderat tid med Sannapanna och peppat mig själv med hjälp av H.P att skolan imorgon inte kommer vara så illa ändå.
Ikväll är det matte och kemiplugg som gäller.
Love - vi borde göra fysiken!

Framtidsyrke då? Helt klart kock. Jävlar vilka kreationer till mat det blev idag
Kolla
image685image686
Sallad med tomat, parmesan pinjenötter och rödlök i botten.
Honungsmelon till efterrätt
Bruchetta med karljohanssmaksatt olivolja, soltorkade tomater, parmesan och basilika till förrätt.
MUMS!

PUSS!
image679

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: hehe okey bjud mig på en hemlagad lussekatt då :D

2007-11-25 @ 14:10:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0