This boy is crackin' up

Kvällen kommer sluta i disatrous panikplugg inför musikteorin imorgon.. men det får bli så.
Det är exakt 14 dagar tills skolan slutar, det betyder HÖGST 10 skoldagar kvar. Känns så jäkla skönt.

Laddade upp första bilderna på www.berthold.bilddagboken.se trevligt trevligt.
ska börja fota lite varje dag så att det kan bli en riktig bilddagbok av det.

Imorgon ska jag klippa mig, och kanske slinga håret.
Har ingen aning om hur jag ska klippa mig. Men en decimeter ska bort på det längsta, och sen ska det vara uppklippt men inte urklippt, och snelugg/ förjävla snygg uppklippning runt ansiktet.

Kollade runt lite på www.juicycouture.com och hittade en del grejer som man vill ha, men blev extremt besviken på väskorna. Det var ju bara massa skit!

image104image105
Den perfekta bling-ringen finns i 2 olika färger. Fan va party

image106image107
image108image109
Fanns en massa söta ballerina att vraka emellan.

Men egentligen imponerade det inte särskilt.. bara jag som tappat aptiten för juicy eller tappar de greppe lite efter braksuccén med velourdresserna? Det ska väl inte stanna där?

Nej, fortfarande är victoria's secret och urban mina favoriter.. kan ju sitta och dregla i timmar.
image110
vill ha vill ha vill ha i sommar.. från VS

image111
Bikinin fanns hos Urban förra sommarsäsongen..
fuck alltså.



PUSS, dags att fixa kameran så jag kan börja ladda upp på : www.berthold.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Kassandra

har kollat den bikinin förut...! och klänningen är fiiiiiiin

2007-05-29 @ 12:20:07
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: Anonym

jaaa... oj, va coolt att du har sett bikinin.. var? på urban?

2007-05-29 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0