sköna maj välkommen

image62

Nationella matteprovet gjort!
Känns ju jätteskönt även fast den inte gick sådär jättebra.
Nu är det iallafall gjort och jag kan inte påverka det mer.

Nu har jag kvar musikteori, och 2 labrapporter och 2 grupparbeten + engelskarbete.
Jobbigt men ändå överkomligt.

Jag har varit trött på att spela musik  ganska länge nu, och tyckt att det har varit synd.
Men nu har det kommit tillbaka och jag är lyckligare än någonsin.
Sitter hela kvällarna med gitarren och pianot och sjunger och hummar små melodier :D
Jättehärligt när man plötsligt får en släng av inspiration och kreativitet.

Jag känner att avsaknaden på kärlek i mitt liv gör att jag strävar efter annat istället.
Det är både negativt och postitivt.
Det positiva är att jag lägger energin på annat än kärlek, men det negativa är att jag glömmer bort att vara öppen för kommande kärlek. Man liksom stänger sig.
Så just nu är Harry Potta och musik (piano och gitarr säger ja g bara.. guds gåva till alva) den kärleken jag får.
Men det är väl också trevligt.

Jag hittade töntigt nog recept på butterbeer.
Funtar på att pröva.. får väl använda sanna som testperson :D

Nu ska jag sova innan jag avlider.

En bild på söta Sanna:
image63


och självklart en på emma watson:
image64

Kommentarer
Postat av: K

Haha, BUTTERbeer passar ju mig alldeles utmärkt just nu! ;)

2007-05-11 @ 11:44:05
URL: http://kassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0