Nora Bruk

Satt och kollade på E! och de visade "40 sexiest rockstars" vilket är mycket underhållande p kvällskvisten.
Dock får man svåra issues med sin egen kropp men det spelar ingen roll.
Det var många mycket vackra människor där, både män och kvinnor.
För att bara nämna några t.ex:
Beyonce Knowles, Jennifer Lopez, Justin Timberlake, Kylie Minogue. Ja ni fattar grejen.
Personer som bara egentligen existerar i mina drömmar och som man skulle svimma om man såg i verkligheten.

Alla dessa fick platser som 26, 13, 9...osv. Jag laddade upp för finalen.
Vem kunde vara 1an? Vem kunde possibly vara hotter än dessa levande Ken och Barbie's.

Jo, enligt E! var denna person Gwen Stefani som kammade hem 1a plats.
VA?! GWEN STEFANI?
Denna kvinna? For real?
image53

Jag kunde inte tro det var sant.
Jag vet ju att hon är hyllad för musik, stil och personlighet men herregud.
Let's face it, hon är ju en tönt det råkat gå bra för.
Hon är en översminkad fjortis som försöker vara udda och framstår som otrevlig genom TV-rutan.
Rätta mig om jag har fel, men är det här inte tjejen som dök upp med rosa hår, rosa tandställning, rosa fjäderboa och alldeles för kort lugg på röda mattan för X antal år sedan?
Hon ser torr ut som fnöske och kroppen är inte förvärvad efter hårt arbete på gym eller en produkt av goda gener utan ser ut som en smal tjej som ätit lite väl mycket av makens brittiska junk-food och lagt på sig lite.
Hon ser helt enkelt mjölkig ut, det smått gulglänsande vitblekta håret och det alldeles för hårt sminkade ansiktet i kombination med sönderklippta kläder som ser ut att vara lånade av en upprorisk 14-åring som på fritiden roar sig genom att sitta ner på golvet vid plattan och se självmordsbenägen ut får mig på allvar att vilja skicka henne till förenta arabemiraten med omedelbar verkan.

Nej nej nej. Vi glömmer att det där någonsin hände och låtsas att det var en riktig stjärna som vann.
I morgon ska vi och kolla på ett landstället till salu, Nora Bruk, för andra gången.
Vi pratar seriöst om att köpa.
Strandtomt, buss till brommaplan 5 minuter ifrån, 2 hus, härlig lummig tomt med sjöutsikt.
Håll tummarna allihopa.


Nu ska jag tänka på allt jag ska köpa i sommar.
Skorna, de där flipflopsen jag och min mor såg.
Resebagen mor inte hittade i brunt.
De mörka otvättade lite för korta jeansen som var helt enkelt vackra och det där enorma men diskreta smycket jag råkade gå förb härom dagen.

Dags att sova.
Ingen cola, ingen andra middag. Bara jag och Harry P.

PUSS HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0