Nizlopi-Girls

Vackert:
http://www.youtube.com/watch?v=pn4ElyUfDIg


Har suttit här och försökt tvinga mig själv till att räkna matte, men jag tittade runt lite på grejer jag vill ha istället.
Man blir alltid köpsugen på försommaren.. för man tänker på allt som man ska göra i sommar och inser att man vill ha nytt nytt nytt till sitt nya liv.

EX:

Diverse från Anatomicals- lipbalm, eye gel, energy patches and herbal remedy.

Eller kanske:
image49
Vattenfast transparent sommarmascara..för ljuva stranddagar och ljumma sommarnätter.

image50image51
"In love we trust" ring and kenneth jay lane gold giraff bracelet.

Fint fint fint. mmm. mörka jeans och vita linnen..
Nizlopi och sommarparfym.
Det blir bra det.

Slutligen:
image52
jätteläckert verkligen.. faktiskt. Inte bara för att det är Emma W.

Kommentarer
Postat av: FF

I Looove smyckena :D
Din beskrivning i min blogg lät riktigt läckert!

2007-05-06 @ 20:15:04
URL: http://kassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0