moln och 9 grader

Har maintemat från harry potter i högtalarna. Inte för att jag är fanatisk (trots att jag erkänner att jag är det) utan för att det är avslappnande musik. Jag menar, det känns lite skumt att sätta på P2 och lyssna på Mozart, men ändå så behöver man inte alltid jättehög dunka-dunka.
Inte när det är tryckande moln utanför som ger mig direkt huvudvärk iallafall.

Familjen, inklusive mig och Lipton ska åka och gå på visningen av mitt potentiella nya landställe, Nora Bruk.
Det är spännande men också nervöst m.m. Alltså väldigt blandade känslor, men jag tror det ska gå bra.
Måste bara klä på mig ordentligt, för trots att solen tittar fram då och då så är det som sagt bara 9 grader ute, och jag FÅR inte bli förkyld.
Jag har helt enkelt inte tid för det!



image75




Hon kommer väl alltid bli ihågkommen som pop-prinsessan ändå? Eller?

Kommentarer
Postat av: Kässändrah

Ja det kommer hon. Och ja, vi kan väl hosta melodifestivalen nästa år?? Tror att det kan bli en bra kickstart. Otroligt nog skulle vi ju bräcka Luuk.

2007-05-13 @ 12:54:09
URL: http://kassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0