magont

Har bara ätit majs, två burkar majs till lunch.. känns inte så bra faktiskt.
Det har svällt i magen och gör ont..
Ska inte göra om det misstaget igen...

Jättesugen på plättar eller kanske kinamat, men det blir fläskkarré.."jippie".

Nog om mat.. mer om, hm. Kanske vad jag har gjort idag.
Jag var jätteförkyld i morse så jag stannade hemma.
Tog en långpromenad med Lipton i regnet, pratade med Kassi, satt lite vid datorn, övade piano och sen pluggade jag musikteori, som jag ska fortsätta med efter middagen.


Dagens hamburgare går till Kate Bosworth. Hon kan behöva den!
image103

Puss och hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: kassandra

Haha, dagens hamburgare.... ;)
Jag åt faktiskt en burk majs till lunch häromdan.. inte najs

2007-05-28 @ 17:37:06
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: Alva Karolina

men jag fick sn jävla magont.. usch

2007-05-29 @ 00:15:42
URL: http://berthold.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0