like I said, you are really fit, but my gosh, don't you just know it?

Kassi klagar på att jag inte har uppdaterat bloggen like I used to.
Men det kändes helt enkelt inte lockande.
Haft ganska mycket att göra.. fast ändå inte. Fattar ni (NI för jag VET att det är fler än Kassi som läser).

Jag vet inte... fick tillbaka matteprovet idag. Fick som jag hade väntat mig inte mer än ett klockrent G.
Känns förväntat men trist på något sätt. Som att jag för en gångs skull kunde ha överraskat mig själv och haft tur och fått ett VG utan att ha ansträngt mig.
Men sånt hände bara andra, och bara i högstadiet.

Fuck. Tror jag börjar bli extremt trött på skolan nu. Det känns meninslöst och långtråkigt nu, men det är bara 22 hela dagar till sommarlovet, och det ska man väl kunna klara av?
Det 28 är mitt sista prov, den 4:e sätts betygen och efter det är det bara fram till den 12:e av skoldagar.
För man kan väl inte kalla avslutningen en skoldag?

Kassandra kan inte komma på min konsert.
sårad.. nej men, kanske besviken. Inte på henne utan på faktumet, och ledsen för att jag är stolt över min skola och klass och vill visa henne vad vi kan.

vet inte riktigt vad jag känner.
Vet bara att jag behöver en man,  D.R och nya skor. PUSS!

image91


Kommentarer
Postat av: Jennifer

När har du konsert älskling ?

2007-05-21 @ 20:02:08
Postat av: Kassandra

Gud, no, jag får skuldkänslor. Samtidigt vet jag att jag inte har något val. I'm under a curse.

2007-05-21 @ 20:06:54
Postat av: Erik

Ja, jag är faktiskt en av dessa som läser också! Och hurö SCHTEK i Berwaldhallen :D

2007-05-21 @ 21:23:48
Postat av: Alva Karolina

yes! i'm gonna schtek as hard as I can.

2007-05-21 @ 22:37:00
URL: http://berthold.blogg
Postat av: lift me up

Blir avundsjuk på dig alva

2007-05-21 @ 23:11:45
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: Alva Karolina

jag älskar dig gummelummsikässi..
klart jag inte är sur på dig!

2007-05-21 @ 23:15:06
URL: http://berthold.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0