IQ-test in the middle of the night

 Fick 122 i iq, men jag tror jag hade kunnat få högre om jag hade varit pigg.
Ska göra om det imorgon och se om jag inte kommer upp på Mensa-nivå ändå after all.
Jag tror ju att jag gör det. Mensa ligger ju på 131, och det kommer jag över. Helt klart.
Vi kan ju ses imorgon och jag kan rapportera det nya, korrekta värdet.
Uppmanar alla till att göra det här, och att inte fuska trots att det går.
Ni vill väl veta hur smarta ni egentligen är?

 

IQ-beskrivande kategori

Resultat
Kategori
130
mycket hög
120
hög
110
övernormal
90
genomsnittlig
80
låg?normal

Resultat
Kategori
160
S-B V toppvärde
153
IV-test toppvärde
139
Poetic Genius Society
131
Mensa-samfund
125
genomsnitt för PhD & MD
115
genomsnitt för collegestudent



 


image87
Precis som jag hade väntat mig har Emma W. toppbetyg i skolan och högt IQ..
kanske kan se en likhet after all .. hehe


Kommentarer
Postat av: kässändrah

OMG! Jag fick exakt 122 jag också! ;)
Dock lallade jag mest omkring....
Pusspusspuss

2007-05-17 @ 11:18:25
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: FF

MP tar över skulle jag gissa...
Min närvaro på frånvarolistan spelar nog in en del också...

2007-05-17 @ 11:31:25
Postat av: Alva Karolina

ja.. men vadå.. vi är ju smarta, right?
Ska göra om det nu

2007-05-17 @ 17:59:19
URL: http://berthold.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0