I need a MAN

I avsaknaden på manligt sällskap har jag hittat lite herrkläder iallafall.
Eftersom jag varken gillar, eller är bra på att göra stiliga kollage postar jag dem, precis som jag fann dem.
Är helt inne på lite street, lite gubbigt, lite London. Men ändå.. på mitt sätt, på ett anständigt helt och rent sätt.
Men eftersom bloggen bara tar jpg, gif så blir det bara en liiiiten pyttig del av de hela som jag kan dela med mig av.
Åh gud, va läckert!



image92image93

image94image95

image96image97

image98image99


Allt från : www.urbanoutfitters.com
men de skeppar inte till sverige, de jävlarna.
Substitut finns dock på brittiska urbanoutfitters.co/uk

Two and a half men, oshikuru:
http://www.youtube.com/watch?v=PtyQ2KPoSbw

Kommentarer
Postat av: Kassandra

När jag ser de där kläderna vill jag också ha en man, att de existerar men ingen får för sig att klä sig i dem? Skrämmande.
För en gång skull är det jag som inte kan se på videoklippet, har inget ljud..bye!

2007-05-22 @ 09:33:15
URL: http://kassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0