coke and gin

image43




Sitter vid mammas dator i salen för min fungerar ju fortfarande inte.
Försökte få den att fungera idag men det går inte ens att öppna startmenyn och då är det svårt att göra någonting.

Av någon anledning önskar jag att jag hade varit på någon brakfest ikväll och fått avreagera mig lite.
har lagt band på mig hela veckan, mycket med hjälp av Siri.
Jag vet att jag har någon som har full koll på vad jag gör i skolan som skulle bli både arg och besviken om jag inte skötte mig.
Men idag var en bra dag, Nobelmuseet och Kofí med Clara och Madde.
Orientering som jag knappast kan räknas med i men närvarande var jag.
Jag har haft en övertro tll sommaren ett tag nu och klätt mig för kallt. Det har resulterat i att jag har ganska så ont i halsen för tillfället och mycket svårt att andas på nätterna pga nästäppa.

Jag kom precis på att det är fredag idag och att jag skulle ha gått till Siri. Fick ångest ju..
Jag meddelade inte henne... Hoppas hon inte satt och väntade?
Men hon har ju ändå "jobbtid" då. Dvs, att på hennes schema står det att hon ska vara där och då ska hon det.

Varför skriver jag det här i min blogg?
Den är öppen för hela världen och troligtvis kommer ngn ur min klass läsa den och få veta massa pinsamheter om mina möten med Siri.
Äsch, vem bryr sig iof. Hon stöttar mig just nu för jag tycker att det är svårt att bära bördan själv, så enkelt är det.

Lussan kom och mötte Clara efter orienteringen, tror de skulle leka.
Hon är alltid lika glammig... fuck.

Clara kom på en sak som egentligen var bra men som är otroligt ogenomförbar från min sida.
Att eftersom jag och hon har motsatta problem: Hon vill gå upp i vikt, jag vill gå ner så tänkte hon att allt extra hon lägger till på sin kost drar jag ifrån.
I teorin låter detta bra men när jag började tänka skulle det innebära att det jag fick äta per dag skulle vara ca 1 salladsblad.
Detta eftersom det hon lägger till är mycket kaloririka saker som bakverk eller dylikt (antar jag..efter vad jag märkt)
och det skulle bli enorma mängder kalorier jag bara fick strunta i helt enkelt.

Nej, måste nog bara leva rätt helt enkelt.
har ju kommit igång med att jogga ordentligt nu iallafall och det känns som ett myrsteg på vägen.

Trots att jag nu är extremt sugen på Cola och choklad får jag ta en Ramlösa och suga på en Vicks sugarfree..

Blir massa sexy news imorgon! Puss, HEJ!


image44

Kommentarer
Postat av: FF

Ohno, är du förskyld?!
puss

2007-05-05 @ 09:54:41
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: FF

PS. Din blogg är så himla fin!

2007-05-05 @ 11:04:14
Postat av: Alva Karolina

ja jag är lite förkyld men ingen fara, jag mår bra ändå! :D
jag kände mig som sämst igår men efter en lång natts sömn nu så mår jag bra :P
Vi kan väl ses ikväll?

2007-05-05 @ 12:38:24
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0