Busy days.

Min dator funkar igen! WOHO!
Dock kan jag erkänna att jag inte längre känner samma kärlek som jag än gång hyste till den.
Den svek mig och jag var tvungen att gå till en annan- sådant är svårt att förlåta.
Men jag är såklart väldigt lättad över att få ha en egen igen.

Jag ska köpa nytt tangentbord och ny mus iaf har jag bestämt.
Skulle älska en ny skärm men det kommer inte hända.

Håller på att ladda över alla bilder jag sparat till datorn nu.
Känns bra att jag snart kommer ha min dator tillbaka i princip likadan som den var förut.

Igår var en extremt busy dag.
Jag började som vanligt i skolan 9.50 (egentligen 8.20 men jag får sovmorgon då de andra har språk)
Sen gick vi med vanliga lektioner fram till lunch.
Efter lunch hade vi mattelektion till kl  16 och sedan satt jag och M.C och pluggade matte i kafeterian.
Jag och M satt där till kl 17.30 och gick sedan till Donken.
Sedan åkte jag till T-centralen där jag bytte till röda linjen, gick av vid Zinkensdamm och gick till Rytmus.
Där träffade jag lilla Joppes familj och vi satte oss tillrätta mitt framför den pyttelilla scenen- det var verkligen skittrångt!
Alla som uppträdde var verkligen modiga, vissa inte så bra män de vågade ju ändå.
Jag hade dött av bara tanken.
Jennifer var helt outstanding och hennes vän Mella var verkligen cool.
Klockan blev 20.00 och jag var tvungen att springa iväg mitt i konserten för att jag skulle på piano.
Åkte till pianot med förhöjd puls efter uppträdandena och spelade piano för en smått imponerad Sven-Åke.

När jag kom hem latade jag mig ett tag men var tvungen att börja plugga litt. historia om Island.
Vi skulle nämligen ha prov nästa dag.

Blir klar med plugget 01.33 för att vara exakt och gör mig iorning för att gå och lägga mig.
Jag läser Harry Potta en halvtimme och somnar sedan gott.
Nästa morgon vaknar jag kl.7.15 trots att jag skulle gått upp 6.00
Jag ska ta bussen 7.24, snacka om att jag fick bråttom.
Kommer precis i tid till provet.


PUH!

Kommentarer
Postat av: Kassi (&FF)

Jag gillar uttrycket Harry Potta'! ;)

2007-05-08 @ 20:22:08
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: FF igen

Men du jag panikar ju, ursäkta. Men varför Bromma?
Tänk på att det tar lika lång tid för mig att komma dit, som till innerstan. Aja, ringer dig sedan. Pusspusspuss!

2007-05-08 @ 20:31:36
Postat av: jennifer

tack för att kom gumman !! <3

2007-05-08 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0