Big G(***) - inga namn nämnda.

Kom ganska nyss hem från Sanna där jag spenderade eftermiddagen.
Garvade extremt mycket och det var skönt att få glömma plugget ett tag.
Snart borde jag börja plugga både till nationella matteprovet och till svenskaprovet.

Imorgon är det engelska nationellt och det känns som att det borde gå bra.
Mårten (Hultgren), min mattelärare förväntar sig, nervöst men ändå att jag klarar matteprovet.
jag tror också det, men det gäller att jag pluggar nu!

Borde göra det ikväll, efter att jag joggat, men innan jag läser Harry P.
Längtar faktiskt efter att få lägga mig i sängen och läsa och ta det lugnt. Tror jag ska göra det nu till kl. 19.30 och sen plugga en timma och sen jogga en halvtimma, duscha halvtimma och kanske plugga lite mer innan jag går och lägger mig absolut senast kl. 22

Har kollat ännu mer på Urbanoutfitters.
Man hittar alltid nya kläder man bara MÅSTE ha.
Kolla här t.ex
image30image31
Klänningen Wallpaper Wraparound Dress från Free People.

image32image34
Printed Hoodie från Truly Madly Deeply

jag vet.. jag är ingen stilmänniska, men jag älskar dem!

Och så en bild på : image35 emma watson.


Puss och godnatt om jag inte skriver innan jag går och lägger mig!

Kommentarer
Postat av: Walks in to the room feeling like...

Och JAG älskar dem!
Hoppas att du skriver igen, älskar att läsa bloggen. And remember, BGyaB...
Puss!



2007-05-02 @ 22:48:57
URL: http://kassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0