We ride

sitter och gör ingenting så jag tänkte att jag kunde uppdatera bloggen - på riktigt.
det verkar inte som att det blir ngn gotlandsresa, vilket känns assurt, men jag är så trött på att sitta timme efter timme och kolla campingplatser på nätet, att om det ska bli av får ngn annan boka - och eftersom hela resan var min idé så kan jag ju inte vänta mig att det kommer hända.
:D
får väl pusha mer för att få åka med jennifer till grekland i augusti då? JAPP

hm, sitter och kolla Rihanna videos, hon är ju riktigt funky, bara att jag inte riktigt har hämtat mig från den första hiten- jag hatade den nämligen så innerligt att det fortfarande finns ärr i själen efter den :P
Måste säga att hon är skön för att hon inte är som beyoncé och jennifer lopez, som alltid ska ha ett gigantiskt följe av löshår runt ansiktet för att känna sig glammiga. Rihanna kör på bob och slikat, och stram knut och det är skitsnyggt.. måste bara vara jäkla läcker för att kunna böra upp det.

Såg på intervjun med prinsarna William och Harry - och jag tror att det var fler som gjorde det.
Den var ju mysig och öppenhjärtlig men.. det var överflödigt att ha William där.
Get över it, han är inte så snygg och nu börjar han bli gammal, det är Harry jag vill veta ngt om! :D
Alla som såg dokumentären hoppas jag kan hålla med mig om att det är uppenbart att Harry är den snygga i syskonparet.
image249
 Mumma kardemumma.. hehe

Kommentarer
Postat av: kass

How DARE you say something like that about William? Harry är bara snyggare för att han är yngre.. Nej, det väger upp det, de ligger på samma nivå!

2007-06-28 @ 13:22:44
URL: http://kaessi.blogspot.com
Postat av: ledsen att jag skriver så många kommentarer till dig.. och ganska obetydlige sådana.. men!

Jag tycker att intervjun var lite stiff.. iof handlade det om deras döda mamma... men jag gillar ffs intervjuteknik bättre

2007-06-28 @ 13:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0