I'm just walking the dog.

Efter kursen i förrgår känner jag mig äntligen peppad att träna med Lipton.
Haft en svacka där jag inte riktigt vetat hur jag ska fortsätta lära honom saker, och tyckt att han inte lyssnat, men Chrille lärde oss lite trix och nu går allt mycket bättre.
Han kröp någon, ja kanske till och med flera meter igår och tog nästan 5 steg slalom, så det börjar arta sig.

Men, eftersom datorn svämmar över av bilder på smycken så... :P

forts. Jewelry

 
Hänge till halsband med 190 rosenslipade diamanter. Gepardring m. 194 briljanter.
 
Medaljonger med orientaliska pärlor.

Helalliansring och enstensring - silver och briljanter.

Platinaring med briljantslipad diamant och silverring med golden brownbriljant.

Armlänk i guld och antik arabisk armring

hänge med south sea-pärla och briljanter, Hänge i guld i form av krusbladig persilja.

Sist en av mina absoluta favoriter - klackringen.
Iof en herring men den är ju bara så snygg!

(Allt från Kaplans. Se
www.kaplans.se )


Smycken från Thomas Sabo


Naturinspirerade smycken från Urban Outfitters.

Helst av allt vill jag ha
:
 
Platinaring med briljant och 164 svarta diamanter. Örhängen i vitguld med briljantslipad diamant.
Men med ett nypris på 86 000kr respektive 85 800kr så kommer inte det bli möjligt, därför är det tur att det nu för tiden är svårt och väldigt få som bemästrar konsten att skilja äkta från fejk.

Med söta Swarovskikristaller kommer man, om inte lika, men nästan lika långt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: K

I like!

2007-06-21 @ 19:07:14
Postat av: Clara

å vad mycket bling. jag får lite rysningar (mycket)

2007-07-01 @ 11:47:52
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0