From a.m to p.m

Listan fortsätter.. troligtvis inte så kul att läsa den, men väldigt kul att skriva den.
Man får liksom sitta och göra research och känna sig viktig hela dagen, har en anledning till varför mamma måste punga ut med pengar till både ELLE, ELLE LYX, Harpers Bazaar, Vogue m.fl

Modest Mouse fortsätter att imponera på mig, och jag har äntligen förstått grejen med Kate Moss, men more of that later. Now. THE LIST.

Evening wear

Såå, vad har man på sig på en girls-night-out? Och cocktailpartyt? Galamiddagen?..
Det här är iallafall mina favoriter.


Från höger: Klassisk men edgy klänning av Max Azria för BCBG.
Tunika m. leggings från Delphine Murat
Ren, snygg och figursmickrande svart fodral från Niki Livas
Bubblig och lekfull cocktailklänning från eDressMe.


Furnish

Det kommer en dag när det är dags att inreda. Och jag förstår att mitt första studenthem inte kommer bestå av mer än en säng, en soffa, mikro och TV, men jag har ändå mina drömmar.

image151


Bland annat: Diván och matchande sänggavel, färglatt överkast (patchwork), blingad datormus, personal bartender m.m.
Allt är från urbanoutfitters.com

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0