Feber

Nej, det är inte jag som har feber. Utan min kära vän Kassandra.
Ibland känns det så orättvist att hon ska åka på alla sjukdomar här i världen, hm, men man får hoppas att hon aldrig blir sjuk igen sen.

Dags att fortsätta med listan, som nu har kommit fram till bokstaven J, sakta men säkert.
Jag trodde att det skulle vara enkelt, snabbt jobb att sätta ihop den men ärligt talat är det jättekul, men otroligt tidskrävande. Jag lovar att jag kan sitta en hel kväll och bara kolla, för att sen komma på "men shit, jag måste ju bestämma mig"
Samlingen jag postar nu har varit svårast att komma fram tid, kanske för att det här verkligen är min grej.
På J börjar nämligen Jewelry och det är verkligen min grej. Jag tror jag älskar smycken mer än kläder, väskor och skor allt tillsammans. Kanske för att en enda enkel ring, om den är precis rätt, kan föröndra en människas appearence helt.

Se och njut!

Jewelry


Om jag bara hade råd så skulle jag säga att det här är varje kvinnas rättighet - enkla, snygga, diamantsmycken som går tillsammans med allting. Endast örhängen till jeans och t-shirt eller helt set med ring, örhänen och halsband till fint. UNDERBART!  -(Swarowski)

Svart och små körsbär - Swarowski


kenneth jay lane och urban outfitters.

image214
 
Urban Outfitters "Garden Shapes" - mina favoriter är de små apelsinerna.



Nu skriker mamma att jag måste gå och lägga mig, men eftersom listan nästan bara börjat kommer smyckessamlingen fortsätta imorgon också! :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: kassandra

Jaa, jag älskar smyckena och du har bra smak! Jag tror att jag vill äga alla örhängena från Urban Outfitters...och allt annat också. Och ringarna från Thomas Sabo! Nattinatti.

2007-06-20 @ 22:40:20
URL: http://kblogg.wordpress.com
Postat av: a.k

:) Thomas. Var nära på att glömma Sabo vår älskling!

2007-06-21 @ 09:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0