See you soon

Jaha, nu var det tisdag då...
Som vanligt sov jag ganska kort, och mamma väckte mig alltför tidigt.

Långpromenad med Lipton i stövlar och trench - kändes ganska hippt faktiskt.
Men jag har ju fortfarande inte kommit mig för att köpa stövlarna jag vill ha :image302
Juventas - rosa från Viking.

Kan ju kännas tryggt att ha när man har hund i höst. :D

 Såg flera av de här bilderna för inte så länge sen.. självklart (som det fan jag är) tycker jag ju att Emma som vanligt ser fantastisk ut - men jag älskar framförallt skorna!
Måste försöka hitta dem!
image303


22.53

Ska snart krypa i säng med varm choklad och Harry Potter - som jag redan har läst mer än 1/3 i, men inte riktigt än.
Jag vill fortfarande ha skorna Emma Watson har på sig.
Har bara hittat:

image307
hm, kanske inte alltför olikt. Eller?
såg att diesel hade ngt liknande ett tag sen... får kolla upp det.


23.31


image308
men kolla vilken gullig mössa från william sharp jag hittade





Kommentarer
Postat av: Frida

diggar stävlarna, Emma är så vacer. LIka så skorna. :)

2007-07-25 @ 10:14:51
URL: http://frokenmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0