Rymden är oändligt stor...

image309

Jag lånar mammas dator för att utan att misstanke ska riktas mot mig, kunna sitta uppe ett tag i natt och läsa bloggar, kolla på idiotiska fyllefoton på nightlife.se och cruisa runt bland mina sovande vänner på facebook.

Jag loggar in på min blogg, för att jag med mammas dator kan se alla bilder jag annars är avskärmad från. Min dator har ju som vida känt lagt av med den sortens aktiviteter - bildvisning och sånt trams.

När jag ser startsidan på min blogg kräks jag en aning - hjärtat sitter fortfarande i halsgropen på mig och jag vill försvinna in i väggen jag lutar mig mot, allt detta av skammen jag känner.

Jag möts alltså av en bakgrundsbild med svart grund och en liten - men dock så existerande astronaut på!
Det här var inte, inte det jag för någon vecka sen ändrade designen till.
Det skär sig så äckligt med medaljonen i svart jag med kärlek valt ut, det går emot allt jag står för.
Jag måste ändra, hur kunde detta hända?

Jävla pissblogg och dator. Snart åker ni i sjön båda två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0