Prästmaren

Hemma från Sannas landställe på Djurö.
Kommer hem till en underbart utsmyckat rum.. min mor och far har städat och gjort jättefint.
Det enda negativa är att med det kommer också total genomrotning av Alvas rum :S
Inte fullt så kul.

Cigg, öl, vin, vodka, kondomer m.m helt exponerat för föräldrarna.
Jaja, jag får väl bara stå ut och låtsas som ingenting.. Jag får låtsas som om jag itne bryr mig.
Men det är lite kränkande att inte få ha något privatliv.


slutsats : nästa gång antingen tar jag bort allt sånt eller så låser jag till mitt rum.

Tack Bley för en underbar liten semester!

Kommentarer
Postat av: Erik

haha... tro mig.. liknande saker har man ju varit med om förr i världen...

2007-07-18 @ 00:00:34
URL: http://theartist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0