mouthful

Har suttit ute i solen nästan hela dagen nu, heh, med datorn i knät...
Kommer säkert ha en blek rektangel när jag tar bort den.

Nu runt hela släppet av Harry Potter OOTP så har det ju varit mycket surr runt de tre skådelspelarna i huvudrollerna - Daniel Radcliffe, Emma Watson och Rupert Grint, och med mycket surr kommer mycket bilder.
De har blivit så stora och det är svårt att fatta för oss som har följt dem sen både dom och vi var små.

Dan Radcliffe i DETAILS
image269

Åh, han är ju så snygg. Jag dör, han är min, jag dööör.


Dan, Emma och Rupert tillsammans i Teen Vouge
image273
Jag vill bara vara Emma, äta upp Dan och ta hand om lilla Rupert som mitt barn. :D

Emma, photoshoot för Bravo
image274

Så jäkla snyggt så det bara inte finns!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hon ser väldigt bra ut tycker jag faktiskt. Det var ju riktigt bra bilder, på allihoppa av dem tre faktiskt. Även om jag nog tror det ligger lite photshoping bakom dem...

2007-07-21 @ 20:02:46
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: a.k

hm, jo det gör det väl.
men mindre än om det var på oss dödliga? :D

2007-07-24 @ 01:05:57
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0