Lista - som vanligt

Tänkte göra som på www.stureplan.se och fylla i den här:

Varumärkeskontroll - Alva Forsblad
KLÄDER
Skor: Miss Sixty
Sneakers: Nike
Jeans: Nudie Jeans Tight Long John
T-shirt: H&M
Underkläder: Björn Borg

ACCESSOARER
Väska: Friis & Company
Plånbok: Céline
Solglasögon: H&M
Klocka: Tissot

TEKNIK
Tv: Diboss
Stereo: Ipod
Mobiltelefon: Sony Ericsson K800i
Mp3: Ipod
Dator: Compaq
Kamera: Nikon

BADRUM
Tandkräm: Colgate
Tvål: Savon de Marseille
Hårprodukt: Loreal
Parfym CK one summer 
Hudkräm: Body Shop - Body Butter
Schampo: Loreal
Balsam: Fructis
Medicin: Ingen
Vitamin: Multivitamin
Huvudvärkstablett: Ibumetin

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: San Pellegrino
Öl: Carlsberg
Vin: Rosé
Bröd: Hembakat
Choklad: Marabou
Glass: Hagendaz Strawberry Cheescake

HEMMA
Säng: IKEA
Lakan: Ralph Lauren
Espressomaskin: Har ingen
Kylskåp: Electrolux
Porslin: ?

FÄRDMEDEL
Bil: Volvo
Flygbolag: British Airways
Taxibolag: Taxi Stockholm
Cykel: Skeppshult

ÖVRIGT

Frisörsalong: Weiss och Wig
Bank: Nordea
Bensinstation: Statoil
Gym: F&S

Fan va jobbigt oglammig jag är!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nä, jag tycker du verkar ha en rätt bra stil :)

2007-07-22 @ 16:03:49
URL: http://freddan888.blogg.se
Postat av: Clara

sjukt glammigt!

2007-07-22 @ 22:29:47
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: a.k

hehe.. jag dör typ lite av skam och lovar mig själv att posta en improved lista om ca ett halvår.

2007-07-27 @ 02:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0