Like I feel

happ, hade lite svårt att somna ikväll också. Men jag lovar mig själv att somna innan kl. 4
Då har jag en dryg timme på mig.
Jag hoppas verkligen att jag får träffa Kassi imorgon, för jag längtar efter henne.

Hm, nu ska jag nog lyssna lite mer på mina 3 superpinsamma favoritlåtar för tillfället
Natalie - Ola, Ingen sommar utan Reggae - Markoolio och Beautiful Girls- Sean Kingston HAHA
Men jag tycker man får ha usel barnslig musiksmak så här på sommaren, bara låtarna är trallvänliga!

Godnatt och PUSS!




Kommentarer
Postat av: kass

ALLA har barnslig musiksmak på sommaren ;)
Det märks när ALLA sjunger med i Markoolios låt när den kommer på radion..
Men det är...svängigt!

2007-07-03 @ 10:10:37
Postat av: a.k

haha, jag vet, men det är så det ska vara.
Varför läser ingen min blogg?!

2007-07-03 @ 18:20:45
Postat av: kass

Hmm... Du kan ju testa att bli medlem på typ bloggtoppen eller något.. Eller kommentera andras bloggar. Men du! På metrobloggen tjänar man pengar om man har läsare!

2007-07-03 @ 22:25:49
URL: http://astory.blogg.se
Postat av: jag igen

Vi kan ju ha en tillsammans?

2007-07-03 @ 22:26:29
Postat av: a.k

det kan vi men du vet att om man överskrider en viss gräns så får man inga pengar.. kolla trailern fr. juni i catya.blogg.se

2007-07-04 @ 19:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0