lesson 1: don't make an idiot out of yourself

Jag tycker att Dan Radcliffe oftast verkar riktigt bra på att hantera media och har mycket humor... men det här?
Nej säger jag bara.. pinsamt



Nu borde jag gå och lägga mig. Det jobbiga är att jag då måste gå ner och lämna min mammas dator igen - vilket är extremt jobbigt.
Bära en dator, så tyst du kan nerför en knakig trappa.... mitt i natten.
Låter inte lockande va? Nej, trodde väl inte det.

För tillfället älskar jag Alex och Calle Schulman. Och Filip Hammar, såklart. Som alltid



Nej jag tar tillbaka det.. Calle Schulman kan inte längre räkna med mitt stöd och min ovillkorliga kärlek.
Han visar tecken på ett mycket, mycket destruktivt beteende:
Han tänker tanken att skinka på Sara Goldensohn.

Titta hur han dreglar över hennes valrossliknande kroppshydda i hans egen blogg www.schulmania.blogspot.com - själv ska jag sörja.
Vi har trots allt förlorat honom till fienden....
PUSS!

Kommentarer
Postat av: kass

Berthold!
Jag skickar dig ett sms och ringer sedan :)

2007-08-02 @ 15:35:43
URL: http://astory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0