going under

Då var det dags att uppdatera bloggen då.

Som den som läst vet har jag ibland sömnproblem - något som jag under det senaste året tagit ganska lätt på, men nu börjar jag väl se allvaret i det.
Det resulterar i att jag har humörsvängningar och får svårt att både äta regelbundet och koncentrera mig.
Jag blir orkeslös och en jobbig männsika att leva med helt enkelt.

Anledningen till varför jag tar upp det här dystra ämnet är att jag känner att en våg av trötthet sveper över mig, och inte den sortens trötthet som man gäspar och går och lägger sig av utan den sorten som får dig att sitta och stirra på datorskärmen till dålig dacemusik hela natten.

Så för att göra något meningsfullt av tiden kollade jag upp lite kläder - jag har som vanligt ingenting att sätta på mig.

Imorgon ska det tydligen bli bra väder och jag ska till Drottningholm med Lipton och mamma.
Då vill jag ha på mig :
image279

men som vanligt blir det väl mjukisar och "elevrådströjan". FAN, varför kan man inte vara lite stylish bara?

Saknar Sanna och Prästmaren


Kommentarer
Postat av: a.k

jag måste kommentera mig själv. yeah, egoboost!
I ROCK!

2007-07-20 @ 23:22:02
Postat av: Anonym

Jag säger ju att abercrombie....ROCKAR

2007-07-22 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0