we don't need no education

Nu är skolan igång.
Fy vad hemskt det känns.. Gå upp tidigt på morgonen, promenera i regnet till skolan( även kallad Helvetet på Jorden) och försöka prestera kl. 8.20 på morgonen och sen äta äcklig klisterpasta med mjölsås till lunch för att genomlida ännu fler lektioner. När skolan äntligen slutar är klockan någonstans runt halv fem och jag är inte hemma förrns halv sex..

och nu när jag har redogjort för allt det hemska i mitt liv så kan jag iaf försöka redogöra en topp 10-lista över roliga saker jag tänker på, vill göra eller kommer göra i framtiden... och nej jag tänker inte rangordna dem.


1. Självklart Sverige runt med Alva och Sanna
2. Nåttarö med Jennifer och gänget.
3. Sannas födelsedagspresent som hon tror att hon inte kommer få.
4. Rockbjörnen med Sanna och F&F
5. Ligga på Minnebergsbadet och sola låånga sommardagar.
6. Hälsa på min syster i Linköping
7. Sanna och jag som ska till Linköping
8. Ljumma sommarkvällar med Joppe och Sanna
9.  Träffa Stefan och mamma Ulla
10. Träffa F&F och bli erbjuden jobb m. dem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

LOVE.

2007-01-09 @ 17:10:40
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan sommaren komma nu eller? Fast eftersom det fortfarande är plusgrader ute lär ju sommaren hoppas över, och i stället får vi en lång utdragen pissäcklig kall vinter. Fyy

2007-01-09 @ 17:11:51
Postat av: sännied

JA, jag har ju många kompisar din.. japp.
Carla, den mörka? Nej, man vill ju vara elliot! eller vad hon nu heter.. puss påre!

2007-01-09 @ 17:37:08
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: Jennifer

Du får ju inte glömma Sistaminuterresan med oss ;)
Love you !

2007-01-10 @ 21:08:34
Postat av: bertholds vän

Vad kul det var i förrgår, det måste vi göra om!
(kärring)

2007-01-13 @ 00:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0