snart hemma

jag måste få komma hem snart, sitter i bibblan i skolan och pallar inte mer.
vi har planerat vårat studiebesök till kanal 5 men jag orkar itne mer.
de andra pratar ungdomsmottagningar, och jag pallar inte.
jag önskar att kassi gick i min klass och hon och jag kunde sitta och prata, hitta på bus och inte bry oss om omvärlden.
nu pratar de om nagellack och byxor. ingen koll på sånt.
Nu säger de att de ska gå, undar om de förväntar sig att jag ska följa med?
Dom är fina mina klasskompisar, men jag önskar att Kassi var här.
Jag saknar allt vi gjorde tillsammans, för skolan var en så mycket mindre ensam plats med Kassi, för vi gjorde det mesta tillsammans.

Älskar dig Kassi <3 - lycka till på Jensen. Jag tror på dig!

Kommentarer
Postat av: sannied

Åh Palven, tror du inte jag saknar våran "vi bryr oss inte om något som inte är kul-period"...
Saknar den, och jag känner samma sak som du när dom börjar prata högljutt om sina xxxliv, bara om grejer jag inte vill veta.
Men jag tycker att vi kör vår gamla stil i gen snarast, bara lite upphottad ;)

Puss, kämpa på!! (ps. jensen sucks)

2007-01-18 @ 21:37:02
Postat av: kässändrah

Hej min Palvevipalv...
Vi får käka tillsammans en annan gång ;)
Loooveya!

2007-01-21 @ 17:55:15
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: din vän

hej! how r u doin?
hur mår du? jag mår... som du vet.
längtar längtar längtar!


puss

2007-01-28 @ 15:10:24
URL: http://kassandra.blogg.se
Postat av: kassi

jag var inte så allvarlig

2007-01-28 @ 15:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0