Kristallen och Björnen

Woho! nu är jag sådär taggad igen som jag av misstag blir när jag börjar drömma om livet jag kunde ha haft.
F&F och jag och sanna.. det blir underbart och vi ska vara med på både kristallen-galan och rockbjörnen i höst, och vårt sommarprogram kommer väl nästa sommar och sen kommer allt rulla på med vår talkshow filmen, boken får väl vänta ett tag tills vi har massa samlat material som bara vääntar på att få komma ut.
Du vet vad jag tänker på Sanna, hehe. det är så kul att tänka på framtiden när man har en så rolig framtid :D

Kommentarer
Postat av: sännathebanana

Pälvied, you know the future's totally ours, right?
Kan inte beskriva hur peppad jag är!
Löööv min vän. M-m.

snygg design förresten ;)

2007-01-28 @ 20:12:30
URL: http://kassandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0