Ensam igen

My tears are turning into time I’ve wasted
Trying to find a reason for goodbye

I’m dreamin' bout you
Honestly, tell me that it’s over

Det är så svårt. Efter snart ett år har jag fortfarande inte fått något svar.
Jag skulle lika gärna fortfarande kunna vara din, men jag är inte dum.
Klart att du inte vill ha mig längre, du har ju hittat någon bättre.
Men du kunde väl varit ärlig? Du kunde ha gjort mig en sista tjänst och
besparat mig all den här smärtan som kommer med ovissheten.
Det är nästan lite komiskt, som jag litade på dig, och hur jag levde mitt liv genom dig.
Jag försökte fly undan mitt eget liv där jag kände mig fångad, och hittade dig
men vad spelade det för roll. Jag tog mig egenom svackorna på egen hand,
trots att du lyssnade på mig när jag var ledsen var det ju jag som klarade upp mina
problem själv, utan din hjälp.
Tänk att du kunde göra mig så illa, jag kan fortfarande inte tro det.
Du, en av de få människor som någonsin älskat mig.

Kommentarer
Postat av: FF

Men lilla gumman, vad gör du uppe och hoppar vid den här tiden? Sikta in dig på framtiden nu, jag väntar på dig. Älskar dig

2007-01-29 @ 10:30:13
Postat av: FF's

Tack så mycket, jag uppskattar din hjälp som personlig assistent. (I need it)
Tänkte åka dit i morrn bitti för att ha det gjort. Det jobbiga är att man måste vara som på ekg:et när man gör den. Mindre kul.


äääälskar dig

2007-01-29 @ 17:44:54
Postat av: Jennifer

Jag älskar dig gumman !
Saknar dig otroligt mycket, föööör mycket !!

2007-01-29 @ 20:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0