när kroppen strejkar

Japp. En sån dag är det idag.
Igår satt jag uppe rätt länge, såg på Gossip Girl och myste med tända ljus - idag ångrar jag både gårkvällen och kvällen innan.
Jag var ju med Cati, Ebba och den där.. Carl Johan(?) på The Hives i tisdags.
Det var sjukt kul, särskilt när förbanden var klara.. men man blev jävligt trött i fötterna.
Jag lämnade min vinterjacka och skolväska hemma hos Cati och fotsatte till globen i skinnpaj och en liten väska med bara mobil och pengar.
Sen har jag inte orkat hämta grejerna.

Så till varför jag inte är i skolan just nu!
Jo för att min kropp helt enkelt sa NEJ. Vaknade 6 i morse och kunde varken andas, prata eller svälja, så jag bestämde mig för att gå till skolan efter lunch, men nej.
Är alldeles tung i huvudet och tjock i halsen så jag tror att jag bara ska åka dit för att hämta en bok ja gmåste ha för att kunna plugga, sen hämta mina kläder hos Cati och åka hem igen.
Men det gör jag när jag orkar.

Problemet är föräldrarna.. va sura de kommer bli över att jag är förkyld.
Men men, imorgon blir det MVG på svenskprovet, och barnvaktning med trasiga knän och en oduglig arm
Va bra att du hjälper mig Sanna!

PUSS

Kommentarer
Postat av: kasst

haha, hjälper och hjälper ;)
jag hoppas att jag kan, det är bara det att du vet hur jävla dåligt mitt immunförsvar är, så det skulle kännas ganska dumt att bli nersmittad av(snor)ungar (nej men jättesöta ungar) när jag har varit hemma från skolan en vecka för att bli frisk.
vi hörs sen pusspuss

2007-12-06 @ 14:49:27
URL: http://kaessi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0