Jorden anropar

Den här dagen var helvetisk.
Försov mig, stressade, frös och blev blöt. Jag fick panikångest inför Matte C nationella provet imorgon och kan inte sluta oroa mig.
Måste läsa på derivatans definition.. hur kan man glömma derivatans definition några timmar innan ett avgörande prov?!

Jag skulle behöva ett lugnande samtal med min kära vän och framtida kollega Kassandra, men av någon outgrundlig anledning är hon omöjlig att få tag på.
Så jag provar att kommunicera genom bloggen.
Sanna - ring mig!

Tills dess sitter jag och vårdar min stresskadade själ till Island Time

PUSS!

Kommentarer
Postat av: kb

Förlåååt! Jag är sjuk och psykiskt frånvarande (dvs jag hör inte ens när våra ljudlösa telefoner ringer). Det kallas Iiisland tiime

2007-12-03 @ 21:24:33
URL: http://kaessi.blogspot.com
Postat av: sara

ne fyfan stackars dig!
har matte B nu, klarar knappt det..
lycka till iallf!

2007-12-04 @ 22:44:40
URL: http://ssessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0