göteborg har intagit stockholm

Ja, det verkar vara så olyckligt. Det hemska Göteborgsvädret - dvs regn och åter regn verkar ha drabbat vår kära hufvudstad Stockholm.
Men inte förstör det vår christmas spirit, icke då!
Jag är totalladdad inför jul och nyår. Letar redan julaftonsoutfit, och nyårsklänningen är redan fixad :)

MEN, stort dilemma! Blir det en vit jul måntro? En riktigt jul för en gångs skull?
image722
Jag ser det framför mig, Lipton ligger mitt i salen och njuter och hela rummet är fyllt av varmt ljus från julljus runt om i rummet och utanför ligger trädgården vit och kall. LÄNGTAR


Celine Dion och Josh Groban - The Prayer.
Egentligen såklart inte en julsång, men visst passar det :D?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0