Gossip Girl, H.P, Jensens Bofhause och hårfärg.

Läste ju första Gossipgirl boken för ett litet tag sen, en period av rykande koppar thé, helkvällar på Kofi, varma filtar i vardagsrummet och bra musik. Så nu när jag kollar på ett antal avsnitt på Sannas blogg fylls jag av en slags nostalgisk känsla.

I helgen borde det bli middag på Jensens asså... totalmys, och sen taggar jag ju för kommande tjejmiddagen hemma hos mig :)
Helt seriös request... vilka vill käka på jensens med mig i helgen? Gammla som nya vänner, nu gör vi det här


Jag har ju varit riktigt blond nu ett tag, men nu när håret börjar bli längre vill jag ha det härligt chokladbrunt med skiftningar i brons och vete.. ska försöka hitta en bra bild till frisören. Så...typ en månad till som blondie men sen ryker den här frillan.



Känner mig lite trött på mig själv. Förutom tidigare nämnda trötta sommarfrisyr, men också att jag aldrig håller mina egna regler, och hela stilen som har körts senaste året.

Hade gärna bytt ut hela min garderob.
image714

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0