The Creeps...

... ja, precis så heter min nya favvolåt för dagen. Det är Camille Jones som gör ett grymt samarbete med Fedde le Grand.
Jag kan inte förneka att beatet är lite likt "put your hands up" - men den gick ju hem :P Så den här är ännu bättre.

Har haft en helt normal skoldag idag, förutom att jag glömde jumpakläderna (lucky me, det var friidrott) och fick onda ögat av "pappa Stefan" som jag tycker det är rimligt att kalla honom. För det är så det känns, som att han är en besviken fader. Kanske är det för att jag ser upp till hans okladerliga auktoritära sätt att hantera hormonstinna spjuvrar på och på samma gång vara varm och ha lätt till skratt.

Efter skolan stack jag, Clara och Madde och solade.. Hm, har blivit lite väl mycket solning för mig på senaste tiden. Men nu har jag ju byggt upp en bränna, så om jag vårdar den behöver jag inte sola på länge nu.
Det är bara så härligt att få känna sig lite fräsch när alla börjar bli höstglåmiga.

Nu börjar det verkligen närma sig Boston Tea Party, fattar inte att jag ska få se F&f!!!!
Det är så osannolikt för mig, helt ofattbart. Jag får ont i magen av nervositet så fort jag tänker på det!
image386
Oh yes oh yes!

Ja det känns mycket spännande och läskigt på samma gång.
Ikväll har jag inga läxor och funderar över att gå till Sannan om hon har tid och kanske hänga där ett tag.
Jag skulle kunna behöva promenaden också. Restaurangmat 2 dgr i rad, efterrätt och Anton Berg efter solningen.
Fy skäms på mig, jag har lyxat till det alldeles för mycket.

Jag har återupptäckt lite av min gamla musik som passar otroligt bra när man är on the go, då det passar med en tydlig rytm, mycket bas och lite vocals. Det där med lite vocals är mest för min egen skull då jag har en tendens att mima med om det är en sång jag verkligen gillar. Det passar sig inte så bra på spårvagnen. :)
Basshunter har faktiskt gjort en del OK sån musik, inte bara Boten Anna och dylikt ..
Hehe, annars är det väl Rave Allstarslåten - Hardcore Vibes och allt med Infected Mushrooms. Jag tycker fortfarande att de är grymma trots att min elektroniska period egentligen är över.

Nu med all solning + höstvädret har jag blivit torr lite här och var. Det är aldrig snyggt att flaga och huden känns sträv och hård. Till kroppen är min nya Body Shop BodyButter Grapefruit helt ovärderlig, massor av fukt, naturliga ämnen som sheabutter och uppiggande doft. Jag har dessutom ganska fet hud och då är grapefrukten bra, som är för normal hud. Det räcker bra det.
Budgetvarianten hittade jag på Etos, som luktar precis likadant men inte är lika naturliga ämnen i.
image387
Sen har mitt impulsköp, två cerat från OLIV kommit att visa sig riktigt nyttigt.
Ceratet har lite lätt solskyddsfaktor som varit bra under solningen och är det enda cerat jag provat som inte lägger sig som en fet gegga ovanpå riktigt nariga läppar.
image388


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Clara

vad fint du beskriver pappa stefan :)
creeps gillas. beats gillas. på hösten passar beats (ditt visdomsord om jag inte minns fel?)

2007-08-30 @ 19:29:10
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Jennifer

F&F va utanför min skola i typ förrgår :P

2007-08-30 @ 21:27:51
Postat av: kassandra

(Jennifer: AH, skämtar du eller?)
Varför känns det som att jag kommer att vara en aaning blekare än dig? hmpf! unfair!

2007-08-31 @ 08:04:58
URL: http://second.blogg.se
Postat av: k

Jag läste att boston tea party inte var någon direkt höjadere. inte för att dra ned stämningen eller så..

2007-08-31 @ 08:06:57
URL: http://second.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0