snart så, snart.

lörd 13.30

Jag har fortfarande inte fått tag på Kassandra, trots att hon lovat att ringa. En andra gång dessutom.
Men jag är inte bitter, nej jag tänker på hur mycket hon troligtvis har att göra, och tänka på.
Då känns det bra igen.

Själv har jag haft jättelite att göra idag. Bara vaktat Lipton egentligen, och vi har tillsammans legat i TVsoffan och kollat på Toon Disney - systerkanal till Disney Channel. Även den bra då den visade två avsnitt i rad av "Lloyd i Rymden". Jag älskar hur de där barnprogramen är snälla och utbildande och faktiskt riktigt roliga. Lipton fes då och då och trivdes i min famn.

Jag byggde ett hus också. Kolla:

image359
mmm, imponerande eller hur?

Sen kom mamma hem, hade med sig en hårinpackning som jag genast prövade.
Den såg ut som smör, och visade sig också vara som smör i håret.
image360image361
Förfärad över mitt flottiga hår började jag schamponera.
Efter tre schamponeringar var inpackningen ur och jag torkade håret.
Det är snyggare än snyggt. Läckert.

Snart kommer Liptons flickvän Kasja hit. Trevligt.

PUSS



Lörd. 14.10

Jag måste härmed meddela att jag fått en finnattack på vänster kind.
Yxi kaxi.


Lörd 17.39

Nu har Kajsa i sällskap med matte Annika och husse Peter precis åkt hem. Lipton springer runt i huset, nosar och piper efter sin käresta. Kajsa är en tuff brud, riktigt bestämd och Lipton smälter när hon biter sig fast i kinden på honom och slänger ner honom på marken á la karate move.

Det plev riktig fest när de kom hit. Chokladtårta, finsk längd och kaffe. Efteråt ville pappa bjuda på nötter och champagne. Storstilat.
Annika sa att de kunde vara hundvakter någon kväll om vi ville.
OM vi vill! Gud så skönt det skulle vara att kunna lämna iväg honom till några som känner honom och som vet hur han ska hanteras. Dessutom litar vi blint på paret, de är mycket vettiga människor.

image362
image363image364
image365

Kommentarer
Postat av: kass

Förlåt mig så mycket... på riktigt.
Jag har haft ett riktigt bakslag, värre än på flera månader och jag har inte kunnat yttra ett ord. Min hals är helt söndersliten.
Du ska få veta allt om den förärliga dagen, det ska du. (även om det inte är mycket att hurra för)
ÄLSKAR DIG

2007-08-18 @ 17:39:46
Postat av: a.k

men gumman, jag sa ju att det inte gör något. Jag tycker synd om dig :(
Älskar dig också och ser fram emot när vi väl hörs <3

2007-08-18 @ 18:06:25
URL: http://berthold.blogg.se
Postat av: kasst igen

har mailat dig!

2007-08-18 @ 18:10:51
Postat av: Clara

haha tack för den länken! ska jag verkligen använda mig av ..

2007-08-19 @ 19:01:40
URL: http://collman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0