never really loved you anyway

Förlåt att jag inte skrivit! Jag som brukar maratonskriva i timmar varje dag, och nu. Ett uppbrott.
Jag skriver nu efter påtryckningar från hängivna fans, och tänkte berätta lite hur min vardag sett ut senaste tiden.

Jag ägnar mycket tid tillsammans med Matte C, vi skulle kunna säga att jag och Matte C är särbos med delad vårdnad om min fritid (som får agera "barn").
Sedan jobbar jag ständigt mot lättare mål, bokstavligt talat. Gym, jogging och powerwalks med hunden är vad som kantar vardagen och jag vill säga såhär: Det är inga små spetskanter inte.

Sedan spenderar jag mycket tid tillsammans med Clara, som är min följeslagare när jag likt en livlös våldnad genom skolans korridorer, och med Sanna, som jag saknar långa stunder i köket med, på barstolarna som får en att känna sig som en jätte.
Jag tänker på F&f och lyssnar på The Corrs som jag gör varje höst. De låter som höstlöv och regn.

Titta va ja hitta!
image380
Bild på anonym, men snacka om att det håret inte är anonymt. Jisses alltså.
Om det där är extensions börjar jag gråta, så sjukt fint.
Hm, man skulle kanske spara ut?

image381
söta örhängen va?. japp trodde väl det.

sådär nu är jag för trött för att göra ngt mer.
Imorgon ska jag tänka ut min Boston Tea Paryt-outfit och shoppa lite pärlor och band till armband jag vill göra.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

FYFAN för matte C. jag lider med dig alva. sen är det D och det är ännu värre. jag kan säga att matte D och jag verkligen inte va bra polare. lovisa brukade skälla på mig och säga: "men MICKIS, räkna nu! SLUTA lyssna på din mp3-spelare!"
men sen matte E, det är rena himmelriket jämfört med C&D!

2007-08-27 @ 23:36:47
URL: http://musikaela.blogg.se
Postat av: suss

åh, jag får som ryck angående låångt fint hår och att ha kort hår, har så svårt att bestämma mig. nu har jag kort hår och vill nästan ha långt hår samtidigt som jag vill ha kortare. haha. det är inte lätt.
och den där bilden, eller håret på bilden ser så fräscht ut.
ha det bra!

2007-08-28 @ 10:19:47
URL: http://braveface.blogg.se
Postat av: alexandra

hej hopp
har du läst om hela denna månad, din blogg e ju fett kul :D haha nu gäller det bara att komma ihåg ditt namn så ja hittar den igen :D

2007-08-28 @ 12:48:35
Postat av: kassandra

Jag får också ryck ang det med håret!
Kom till skolan glad över att ha klippt av det, så har någon annan jättefint långt hår jag jag blir så arg! Nu sparar vi!

2007-08-28 @ 14:51:33
URL: http://second.blogg.se
Postat av: a.k

mickis: haha, jag tror dig. jag och matte C bråkade idag, det var våldsamt. vi var oense om rationella uttryck. hm.
suss: jag vet, jag har länge funderat på att klippa en läcker retropage, men samtidigt vill jag ha långt rapunzelhår :P så det får vara mellanlångt och mjäkigt tills jag kan bestämma mig
alexandra: jag hoppas du hittar tillbaka :) jättekul att du tycker om den!
sannapannapingpong:
Ja men du har underbart hår gumman, så tjockt och så. Men, ja. Nu sparar vi och vårdar det ordentligt!

2007-08-28 @ 19:18:17
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0