Min vän...

Sanna tycker jag verkar ha en osund relation till alkohol. Hehe, nej jag bara skämtar.
Egentligen skulle jag vilja ta ett varmt bad och läsa min Elletidning, men istället borde jag gå och lägga mig.


Hm, sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon när vi reser. Vill ju vara bekväm men ändå läcker.
Får helt klart bli syrrans gamla jeansjacka (måste skaffa en egen, jag ÄLSKAR jeansjackor) hm, men sen vet jag inte mer. Önskar att jag hade slagit till när Urbanoutfitters hade rea på en oversizad farfarsskjorta i ljusblått. Den hade varit perfekt med leggings imorgon.

image341
jeansshorts och skjorta: abercrombie&fitch
skor och klocka: urban outfitters
väska: fendi
solpuder: cherriflip

Lätt önskekläderna (för att inte använda ordet "outfit") till imorgon!

PUSS!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, kombinationen var sjukt het! Skjortan är hur snygg som helst, vet du om den går att köpa i Sthlm?

2007-08-12 @ 12:05:10
URL: http://jessipessi.blogg.se
Postat av: a.k

nej men beställ den på abercrombies hemsida. skickar till alla länder.

2007-08-15 @ 15:17:48
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0