midsummer murders.


Sådär, ännu en dag avklarad och som vanligt var jag helt söndertänkt i huvet när jag kom hem.
Träffade Cati idag, fikade i Västermalmsgallerian. Mycket mycket trevligt. Skulle kalla det ett kärt återseende, ska göras om!
Hm köpte ett sånt där vanligt vitt ribbat linne på Indiska, eftersom alla H&Mvarianter är antingen grådaskiga, genomskinliga eller har tappat formen, och snacka om att kvaliten på det kändes mycket bättre.
Ingen aningn om varför.
Det var lite stort dock.. får ta mindre storlek nästa gång.

Imrogn är det onsdag och jag ska ut med hunden på morgonen, kommer bli mycket kämpigt.

Nu är det dags att fylla på mp3n och sooova.
Jag lovar, det blir ett intressant inlägg imrogon, inte massa dravel.
image382
clairy
image383
Motti och Lipton


PUSS!

Kommentarer
Postat av: kassandra

Och här sitter jag fastän jag borde göra mig iordning för skolan... ORKAR inte gå till skoolaan!
Aja, fint att du hade en trevlig dag :P puss!

2007-08-29 @ 06:51:35
URL: http://second.blogg.se
Postat av: a.k

vi kan väl höras om att typ ses efter skolan eller ngt?
puss!

2007-08-29 @ 08:24:39
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0