lista fr Clara

Har du någon gång försökt ta ditt liv?
vi säger nej va...
Vilka är dina favoritskor?
mina jesussandaler från förra sommarn
Äger du en Britney Spears CD?
självklart!
Har du någonsin spytt bland folk?
ja det har hänt
Säg något du alltid tänker på?
Ff
Vilken/vilka färger är din mobil?
grå, svart och "silver"
Har du någonsin örfilat någon?
självklart :D
Har du dåliga betyg?
njae
Spelar utseendet någon roll?
sjävklart en massor
Tar du första steget?
om jag blir tvungen
Är du för förlåtande?
alldeles för förlåtande
Vilken är din favoritfrukost?
mjölk och sågspån
När grät du senast?
ehm, ingen aning. typ för en månad sen när jag såg Fredrik Wikingsson
Vad gjorde du igårkväll?
såg film med mamma
Vad är dina smeknamn?
pinsamt nog palvisen, det har jag sen barnsben.
Känner du någon som heter Berta?
ingen alls
Tänker du på någon just nu?
ja
Har du varit kär?
2 gånger
Har du blivit sårad?
1 gång
Har du kallat någon för älskling?
ja
Röker du?
nej
Färgar du ditt hår?
oh ja
Äger du en Backstreet Boys CD?
jodå
McDonald's eller Max?
max
Gillar du dig själv?
jag duger i krig.
Är du närmare din mor eller din far?
mamma faktiskt, mest för att hon är en pratsam typ.
Är du mörkrädd?
ja ganska så
Har du någonsin ätit lim?
låter som en sak jag skulle göra, men jag vet inte
Har du en webcam?
ja
Har du någonsin strippat?
njeaeae
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
oj, ALLT
Vad har du på dig just nu?
jeans, tunika
Vilken skiva lyssnar du på just nu?
coldplay
Vad är klockan när du svarar på detta?
18:56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0