jag hatar min blogg

den ska dö.. den funkar nästan aldrig.
Den suger - och jag som skulle visa hur snyggt den nya mp3n (creatives Zen Stone) jag ska köpa passar med min outfit och min mobil!

Var på Bajen-Malmö ff igår med Joppe, Simon och Freddie.. det var jättekul ju.
Och idag var jag med Lipton på lunch hos mormor.

Jag saknar Sanna men blev uppiggad av smset:
"Hej på dig, jag vet att du inte kan svara (för att hon vet att jag är pank) men jag kan inte ringa just nu så... Jag tänkte att jag stannat på landet över helgen, men vill du komma dit på måndag? så kan vi åka hem till stan tillsammans efter några dagar?
Jag hörde att lilla F (även kallad filip hammar) ska gifta sig, precis som du sade. Med en tio år yngre tjej! Det skulle ju vara vi! :) ringer sen. Puss"

åååh, jag älskar henne..
Men det är ju party hos Jennifer på måndag?
Kanske kan åka efter partyt.. för Kajsa, ni vet, min hunds barndomskärlek kommer hit kl 19 på måndag kväll för att leka.

Hm, tål att tänkas på , men det är inte helt otroligt att jag skulle åka direkt från Jennifer till sanna på antingen måndag kvääääll eller kanske tiiidigt på tisdag morgon.
Slussen är trots allt närmre från Joppe än från mig ;P
YES äntligen känner jag mig busy!

PUSS! ( fast inte puss på min blogg för den suger )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0