isolering

                                                                         image358

Ingen av de människor jag ringt idag har svarat. Människorna är:
Min bästa vän, som förövrigt sa att hon skulle ringa.
Clara, som ringde upp för att säga att hon inte kunde dra en fika på cofí
Max, som bad mig ringa.

Då skrev jag det smset, och ville dra iväg det till hela min telefonbok. Till alla jävlar vars nummer jag har, och som har mitt, men aldrig ringer. Ni ser mitt futtiga namn i telefonboken varje dag, troligtvis ligger det först. Men vad gör ni? Ni bläddrar förbi och ringer någon annan.

Jag skickade det bara till Max, men sparade det i Utkorgen.. utifall att.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: kassi

SNuftelisnyft, jag var stum vid tillfället. Nu är jag bara halvstum.

2007-08-24 @ 08:13:12
URL: http://second.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0