En slitsam dag

Vaknade trött och mätt, och extremt kissnödig.
Sen hade jag kramp i magmusklerna (jag som tvivlade på att jag hade några) - tills jag packade i mig Ibumetin och sprang iväg.

Var på stan med Sanna, nyklippt och fin var hon. Om jag visste hur man laddade över bilder från mobilen skulle ni få se. Men lyckligtvis för henne vet jag inte det.

Sen träffade jag Clara och vi gick för att bättra på brännan en del -25 minuter. Jag borde ha kört typ 40 min... jag känner mig fortfarande blek. Men en mysig fika i turbofart hann vi iaf med innan jag var tvungen att rusa hem.

På Alvik mötte jag Jojan och hennes vän...Maria? Ja jo så tror jag det var. (pinsamt om det är fel.) och fick sällskap hela vägen till dörren. Perfekt att träffa sin granne :D

Imorgon börjar Sanna skolan, troligtvis har hon panik och ångest. Kanske i den trevliga blandningen panikångest. Vem vet?  Men jag tror faktiskt att hon kommer få det bra. Hon börjar ju Norra Real - skolan jag helst skulle vilja gå i om jag inte gick Kungsholmen.
Själv vill jag inte heller börja skolan, det är inte kul där, men det är bara 2 år kvar innan helvetet är över och jag ser fram emot att ta studenten.
Sen vet jag ju att jag kommer jobba eller något sånt i ett år efter skolan, för att jag vill vänta in Sanna så att vi kan bo tillsammans medan vi pluggar. Eller så tjänar jag pengar så vi kan resa när hon tar studenten.
Trevligt trevligt.

Iallafall, när jag kom hem från stan där jag bara hade köpt lite plick och plock, typ cerat och en tunika. Grå, vanlig, tunn och svalkande från Gina Tricot  så hade mamma en liten surprise åt mig.
Hon hade köpt skor!
Egentligen var det inte alls såna skor jag behöver eller så, men jag tyckte de var jättesöta.
image345

Hehe, man skymtar även den tråkiga tunikan.

Nu ska jag och mamma hjälpas åt med att trimma hunden min. Han har blivit alldeles för lurvig och nu ska han upp på trimbord (istället för att stå på golvet) för första gången.
image346

PUSS!

Kommentarer
Postat av: kassandra

Låter så bra det där med att du tjänar in pengarna!
Har precis ätit sushi för första gången i mitt liv (utan att kräkas vill säga).. Men det var..fortfarande inte gott. Panikångest låter som en ganska bra beskrivning. Inte så kul heller att första skoldagen varar i hela 6 timmar.. ¨
Vi hörs i morrn! (Eller ikväll om du ringer). JÄTTEsöta skor!

2007-08-16 @ 20:33:01
Postat av: a.k

hehe, ja men va duktig du är som prövar iaf. Det gör mig stolt.
Hm, ja ja ringer nog. Kan verka som en bra idé.
Tack, jo jag gillar dem faktiskt .
;D det kommer bli bra imorgon.
PUSS

2007-08-16 @ 21:30:47
URL: http://berthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0